niedziela, 13 grudnia 2015

Kartka dla kierowcy

Hej!

Dziś pora na pierwszy "tematyczny" post.

Mój Luby wspiera mnie w dojrzewającej scrapowej pasji (choć nie ma ze mną lekko), dlatego ja, postanowiłam wesprzeć jego. Zdawał dziś na prawko i z tej okazji zrobiłam dla niego kartkę:





Kartka jest mała i zgrabna. Wykorzystałam w niej dosyć żywe kolory. Są tu moje ukochane enamel dotsy, które zawsze stanowią świetne urozmaicenie prac, czy rozkładówek w plannerze (o tym innym razem).
Prócz 'kropek' postawiłam głównie na papier. Są tu wykorzystane różne papiery Papermanii z kolekcji "all aboard". Kupiłam je już wieki temu
i czasem coś wycięłam i dokleiłam. Myślę, że idealnie wpisuję się w klimat samochodów i podróży ;)
Na kartce znalazły się też karty od Family Portraits. Całkiem niedawno odkryłam ten sklep (bo o samej firmie już jakiś czas słyszałam) i jestem zachwycona, bo mają naprawdę cudne rzeczy :)

Czas zobaczyć środek:

Kiedy już prawie kończyłam "sesję", musiałam cyknąć jeszcze jedną fotkę, musiałam dokleić coś, czego brakowało na początku...


... DATĘ! Dostałam bowiem telefon o zdanym egzaminie i dopełniłam swoje "dzieło".


Początki bywają trudne (i niekiedy niezbyt urodziwe), ale w mojej ocenie kartka wyszła całkiem nieźle, przy niewielkiej gamie dodatków. Kilka tygodni wcześniej podpuszczałam nawet Narzeczonego żeby wybrał kolor. Tak w ciemno. Dopiero dziś mu zdradziłam, że chodziło o kolor samochodu ;)
Wiem, że docenia on moją pracę - widzę to za każdym razem, gdy dostaje ode mnie jakąś twórczą "duperelkę". Tak też było i tym razem. Jego radość jest dla mnie niezwykle ważna i co tu dużo mówić - dodaje mi skrzydeł.

A fotki? Jeszcze się uczę... Warunki nie są zbyt świetlane (bo w moim pokoju nigdy nie ma słońca), więc robię co mogę. Pocieszam się, że to kwestia praktyki :)


Wykorzystane materiały:

  • czerwona washi tape
  • niebieska i czarna pianka
  • karty Family Portraits
  • papiery Papermania
  • enamel dotsy
  • czarny alfabet Freckled Fawn 
  • tło - papier Family Portraits
  

Ściskam, Marta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Martushkowo , Blogger