wtorek, 19 lipca 2016

Powiew morskiej bryzy - LO #2

Witajcie!



Dziś przy akompaniamencie mew za oknem (nie, nie jestem nad morzem, a szkoda), podrzucam Wam layout aż z lutego(!). Poważnie, tyle czekał na swoją chwilę :)



Można powiedzieć, że pomysł tym razem przyszedł znad morza, podobnie zresztą jak zdjęcie użyte w tej pracy. Od wieeelu lat za cel wakacyjnych wojaży wybieram polską część Bałtyku i może to dziwne, ale kiedy tylko wejdę po raz pierwszy na plażę i widzę morze, od razu robię się szczęśliwsza - a niby to tylko piach i woda ;)
Byłam kupić bilety na pociąg, ale w inną stronę niż morze i tak mnie natchnęło po powrocie do domu, że nie było rady - trzeba było skleić!
Ograniczony wybór papierów ma swoje plusy - choć i tak spędziłam chwilę nad wyborem bazy.

Zbliżenie na detale:







Praca wyszła dość prosta, a wykorzystałam w niej papiery ze Studia Tekturek oraz trochę dodatków, które miałam już
w swoich zbiorach.
 

Trzymajcie się!
 

2 komentarze:

Copyright © 2016 Martushkowo , Blogger