wtorek, 4 października 2016

Tytka i notes


 
W sobotę odbyło się Ogólnopolskie Craft Party.
Była to moja pierwsza impreza scrapowa i oczywiście nie mam z niej ŻADNEGO ZDJĘCIA. Jednak udało mi się załapać dosłownie na jedno :) Cóż, jak tylko weszłam i zobaczyłam masę cudowności, to nie mogłam oczu oderwać, by wziąć telefon.
 


Podczas imprezy odbyła się wymiana tytkowa. W tym roku do tytki wrzucano coś słodkiego oraz zrobiony/ozdobiony przez siebie notes. Spodobała mi się ta idea i od razu zaczęłam myśleć, co by tu zrobić. W końcu zdecydowałam się na format notesu. Do jego wykonania użyłam bazy notesowej, którą pierwotnie chciałam przeznaczyć na mini album oraz energetycznych kart.


Do ozdobienia okładki nie potrzeba było dużo - puchowe literki, transparentna naklejka od FP i kilka enamel dotsów i już!


Wszystkie karty pochodzą od Family Portraits. Pomieszałam je ze sobą tworząc ostatecznie podział na trzy części: mniejsza kratka, linie, większa kratka. Na początku umieściłam kartę z listą, którą można dowolnie wykorzystać.



Pojedyncze strony ozdobiłam drobnym stempelkiem:






I na koniec zdjęcie tytki, do której wrzuciłam jeszcze kilka drobiazgów:




 Powiem Wam, że było naprawdę fantastycznie :) Nie zapisałam się co prawda na żadne warsztaty, czy pokazy, ale buszowanie między tymi wszystkimi stoiskami było mega! Oczywiście zakupy poczyniłam i jestem naprawdę zachwycona tymi wszystkimi przydasiami. Mogłabym patrzeć i ciachać ;)




Bardzo szybko dowiedziałam się, kto wylosował moją tytkę i cieszę się, że zawartość przypadła do gustu :)

Poza tym bardzo się cieszę, że mogłam spotkać na żywo i zamienić kilka słów z Humą i Mirą
Już czekam na przyszły rok i kolejne Craft Party.

Trzymajcie się ciepło!





4 komentarze:

  1. Śliczny.;) Minimalistyczny ale ma w sobie to coś. :D I parę dni temu myślałam o dokładnie takim samym zastosowaniu tych kart w kratę! :D Jak to się mówi "wielkie umysły myślą tak samo". XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, chciałam żeby był funkcjonalny i nieprzekombinowany ;) Te karty są właściwie uniwersalne :) Poza tym, kto wie na jaki jeszcze kiedyś pomysł wpadniemy nieświadomie? :D

      Usuń
  2. Potwierdzam, że Craft Party jest SUPER imprezą! Byłam, zakupy zrobiłam, pogadałam, kawy się opiłam. ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Martushkowo , Blogger