sobota, 25 sierpnia 2018

Lato zamknięte w minialbumie

 

Chcąc nie chcąc, muszę zaakceptować to, że lato się kończy. A konkretniej wakacje. Cóż, jestem tym faktem mocno niepocieszona, ale takie życie. Z moich wcześniejszych postów możecie wnioskować, że to było dobre lato i to prawda! Więcej napiszę o tym w 'tu i teraz', które pojawi się na blogu we wtorek - już teraz Was zapraszam do lektury tego comiesięcznego podsumowania.

A wracając do wakacji i przechodząc do sedna tego posta, to było sporo dobrych momentów, przeżyć, obrazów, które sprawiły, że te dwa miesiące były naprawdę świetne. Chciałam móc jakoś je zachować, a z racji mojego przestoju z albumem Project Life (dajcie znać, czy chcecie post o tym, co teraz z albumem) nie bardzo było to dla mnie możliwe, bo nie lubię robić stron wyrwanych z kontekstu, co w tym przypadku oznacza bez poprzedzających lato tygodni. 


Wtedy z rozwiązaniem przyszło Studio Forty i ich przypominajka o sierpniowym wyzwaniu, którym jest minialbum! Jak wiecie, mam bzika na punkcie małych rzeczy, dlatego postanowiłam coś zmajstrować. Wyszedł mi prawdziwy maluch - ok. 10x8cm.

Jestem z niego (i siebie) dumna, bo zrobiłam go całkiem sama, łącznie z bazą i zamykaniem na magnes (które muszę dopracować, ale to szczegół). Jest malutki, uroczy i zawiera to, co najważniejsze - wspomnienia z różnych obszarów mojego życia, które były dla mnie ważne tego lata. Prócz napisu lato na okładce, wszystko zrobione jest z wykorzystaniem zestawu do scrapbookingu 
i kilku naklejek z innych kolekcji od S40. Album robiło mi się bardzo szybko, jak zwykle po nocy, ale co poradzę, że wtedy mam największy flow? ☾

Łapcie szczegóły:












I co myślicie? Lubicie małe prace, rzeczy itd? Na jaką okazję zrobilibyście lub wręczyli taki albumik? Ja już myślę nad kolejnym i szukam okazji 😉


13 komentarzy:

  1. Piękne! I ma fantastyczne wakacyjne kolory i oprawę! Nie umiem zbytnio takich rzeczy robić, ale bardzo lubię je oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Oglądanie może zainspirować do podjęcia prób stworzenia czegoś swojego - nawet jeśli jest trochę krzywe, to jest nasze i przechowuje wspomnienia :)

      Usuń
  2. Ale superancki. Fajny pomysl na pamiatki z wieczoru panienskiego ha ha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, o tym nie pomyślałam! Ale chyba nada się na każdą okazję ;)

      Usuń
  3. łaaaał! ale świetny ten maluszek! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, letni pamiętnik z wakacji - bombowo! :) W imieniu DT Studio Forty designs dziękuję bardzo za udział w wyzwaniu. Pozdrawiam, Magda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny album! Bardzo mi się podoba!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio Forty :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Martushkowo , Blogger