wtorek, 31 maja 2016

Podsumowanie maja

Hej!

Czerwiec za pasem, więc pora na...






Już w kwietniu chodził mi po głowie pomysł takiego posta, ale wyszło jak wyszło, nie udało mi się
znaleźć na niego czasu.

Zmotywowało mnie wczorajsze odkrycie, ale o tym przeczytacie trochę niżej.

Skąd pomysł na ten post? A stąd, że nieustannie odkrywamy - a to ktoś nam coś poleci, sami coś znajdziemy przez przypadek. Nieważne jak, ważne że potrafimy wyszukać coś niezwykłego. Oczywiście niezwykłość dla każdego znaczyć będzie co innego, ale skupiam się tu, w swoim skromnym kącie na tym, co dla mnie inpirujące.


Maj to jeden z moich ulubionych miesięcy - jeśli nie wiesz dlaczego TUTAJ znajdziesz odpowiedź.

Udało się nam wreszcie wybrać się na porządny spacer - pogoda dopisała w każdym aspekcie - błękit nieba, słońce i ciepło, którego tak bardzo po zimie brakowało!

Kolejne wydarzenie, to wygranie candy w Ushilandii! Dla kogoś, kto chce zacząć swoją przygodę z Project Life, to spełnienie marzeń. Mówię - mam! :)
Teraz tylko czekać do lipca aż napiszę i obronię pracę i mogę zacząć album!



I teraz nadszedł czas na polecajki:
  • Na ten blog natknęłam się przypadkiem, chyba ktoś z moich znajomych udostępnił/polubił jeden z postów na FB. Od razu wiedziałam, że zostanę tu dłużej. Tematy na blogu skierowane są do Narzeczeństw i Małżeństw. Idealna sprawa dla mnie jako Narzeczonej! 
http://mamysie.pl/blog/



  • Był już blog, teraz czas na Rękodzieło przez duże "R". Przeglądałam IG  i trafiłam na to piękne zdjęcie. No nie byłabym sobą, gdybym się na nim nie zatrzymała i nie zaczęła szperać o co chodzi, kto to itd. Co się okazało?
    Anita Suchocka robi naprawdę piękne rzeczy. Patrząc na jej prace, raczej nie ma wątpliwości, dlaczego napisałam - przez duże "R". Z jej rąk wychodzą prawdziwe perły! Magia zamknięta w żywicy...
Zdjęcie pochodzi z instagramowego profilu merrymeetme
Produkty tworzone z pasją możecie kupić o tutaj. Nie mogę się wprost napatrzeć na te mini dzieła sztuki!




I tak oto wyglądał mój maj. Liczę, że czerwiec będzie równie inspirujący!

Trzymajcie się!

4 komentarze:

  1. Witaj scrapowo duszo, przyjemnie tu u Ciebie, będę wpadać częściej, gratuluję świetnej wygranej i czekam na pierwsze wpisy do PL, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne roślinki i stylowe elementy do pl ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Ręce mnie już świerzbią, ale jeszcze jeszcze trochę muszę się wstrzymać z PLem.

      Usuń

Copyright © 2016 Martushkowo , Blogger