piątek, 27 maja 2016

Niezwykły rok

Hello!

Popijam sobie yerbę, cieszę się dniem i piszę dziś nieco innego niż zwykle posta.

A dlaczego? 


Z dwóch powodów.
Po pierwsze - dziś moje urodziny! :) Nie wiem, czy każdy tak ma, ale dla mnie 27 maja jest jakiś niezwykły. Ta data, gdziekolwiek się pojawia, zawsze przywołuje na myśl właśnie to zdarzenie. To nie jest jakiś tam 27 maja, to jest mój dzień! :)

A po drugie - dokładnie rok temu machina ruszyła!
Wszystko zaczęło się od TEGO posta. Zaciekawiły mnie kolory, różowe "coś", kliknęłam i...
Zdjęcia: Barbara Gutt - handmade



I oto jestem w tym miejscu właśnie dzięki





ProjektPlanner
Zdjęcie ze strony ProjektPlanner



Początkowo siedziałam wyłącznie w temacie plannerów, ale stopniowo zaczynałam dostrzegać inne rodzaje kreatywności, którymi zajmowały się dziewczyny z DT ProjektPlanner - LO, kartki, project life.. To tylko niektóre z nich, ale skutecznie zagnieździły się we mnie i na przestrzeni tego roku widzę, jak bardzo wszystko się zmieniło, jak bardzo zmieniłam się ja.

Wtedy nie pomyślałabym, że będę mieć bloga, że będę robić kartki, że znajdę sposób na to, by życie było kreatywne.

Jeżeli mogę sobie czegoś życzyć w tym podwójnie szczególnym dniu, tego, bym dalej rozwijała swoją kreatywność i odkrywała nowe rzeczy.


Do następnego razu! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Martushkowo , Blogger