piątek, 2 lutego 2018

Dziewczęca kartka na pożegnanie


Jeszcze kilka dni temu można było poczuć bardzo, bardzo wczesną wiosnę, a tu dziś od rana towarzyszył mi lekki mróz. No cóż, sądziłam, że może jednak nie trzeba będzie już stawiać kołnierza płaszcza, ale w końcu zima nadal trwa.

Mam tu jednak coś na osłodę nie tylko w oczekiwaniu na wiosnę, ale również na czas zmian. Na szczęście tym razem nie u mnie, a u jednej z moich uczennic, która ze swoją rodzinną przeprowadza się na drugi koniec Polski. Chciałam, by stąd zabrała ze sobą coś, poza swoim dobytkiem. Coś, co może jej o nas (nauczycielkach i kolegach z klasy) przypominać.

Tak powstała prościutka kartka, pierwsza w tym roku. Tworząc ją zapomniałam o tym, że ostatnio czuję w sobie pewnego rodzaju awersję do kartkowania. Widać działanie dla dziecka zagłusza pewne rozmyślania 😊

Paletę kolorów miałam już wybraną, a z doborem papierów poszło równie szybko. Uroczy bloczek z Piątku13 sprawdził się tu idealnie - te kolory, napisy... Wreszcie nadarzyła się dobra okazja, by zrobić z niego użytek! Do tego kilka kwiatków, enamel dotsów i oczywiście napis, będący poniekąd przesłaniem na nowy etap w życiu dziewczynki. Naklejka ze Studio Forty wpasowała się tu jak ulał - bez względu na to gdzie się znajdziemy, jak potoczy się nasze życie, możemy się nim cieszyć.

Szczegóły:




 

Mam nadzieję, że choć maleńki promyk słońca udało mi się Wam przesłać przez tę kartkę?

Do przeczytania w przyszły piątek - będzie project life! 



12 komentarzy:

Copyright © 2016 Martushkowo , Blogger