piątek, 8 lipca 2016

Kartka urodzinowa i zapowiedź


Hej, hej!

Mamy już lipiec, ale lata jakoś za bardzo nie widać. Liczę, że w końcu się ujawni i jeszcze będziemy wszyscy narzekać na upały ;)

Dziś przychodzę do Was ze skromną kartką urodzinową, którą zmajstrowałam na urodziny Babci mojego M. Tak, jak obiecywałam w podsumowaniu czerwca, kartka jest nieco inna niż te, które do tej pory zrobiłam - i dobrze! :)

Początkowo chciałam pójść w klimat brązu i beżu - wydawało mi się to najbardziej pasujące do osiemdziesiątych urodzin. Ale chyba moja wewnętrzna awersja do stylu vintage i pseudopodobnych wygrała i postawiłam na prostotę w jasnych kolorach.

 Oto efekt:


Bez tony warstw (zależało mi, by zmieściła się do koperty), prostym tłem i ulubionymi dodatkami. Poszło dosyć szybko :)





Próbowanie czegoś nowego było ciekawym doświadczeniem zdecydowanie wartym powtórzenia.

Zachęcam również do podglądania moich wszelakich poczynań i urywków z życia na Instagramie.

To tyle na dziś, ale już teraz informuję, że w najbliższym czasie ruszam z pokazywaniem Wam mojego albumu Project Life! Tak, tak, nareszcie druknęłam zdjęcia, ruszyłam tyłek i nadganiam mój projekt życie ;) Nie jest źle - zaczynam kwiecień, więc niebawem nie będę miała zaległości! ;)


Trzymajcie się!


6 komentarzy:

  1. Super karteczka! :) Z niecierpliwością czekam na Twojego PL'a! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Muszę tylko wygospodarować dzień na jakieś zdjęcia albumu :)

      Usuń
  2. ładna karteczka Marcia....skąd bierzesz takie fajne elementy do ich robienia? Pozdrawiam:) Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Sznurek akurat z domowej szuflady krawieckiej, gdzie zajrzałam w poszukiwaniu inspiracji, a w całą resztę zaopatruję się w sklepach scrapowych: stonogi.pl (poznański sklep!), familyportraits.pl, scrapki.pl oraz projektplanner.pl :)

      Usuń
  3. Taaak! Ja tez czekam na Twojego PLa! I cudowna karteczka. Uwielbiam takie proste i na temat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo! Post się pisze, kwestia zrobienia zdjęć i już! :)
      I bardzo miło Cię tu widzieć Mira! ♥ Mam nadzieję, że czasem do mnie zajrzysz ;)

      Usuń

Copyright © 2016 Martushkowo , Blogger