piątek, 5 stycznia 2018

Lato w środku zimy


Witajcie w Nowym Roku! Macie już wybrane cele na najbliższe miesiące? Moje już spisane, ale jeszcze nie wybrałam swojego słowa na ten rok. Cały czas myślę i rozważam różne opcje, choć jestem zdecydowanie bliżej niż kilka dni temu. 

Dam znać co wybrałam w styczniowym 'tu i teraz', obym tylko do tego czasu się uwinęła 😉
Cieszę się, że tym razem w styczniu udało mi się zawitać na mojego własnego bloga, a nie tak jak rok temu wyłącznie na Projekt Planner. Miałam pecha do styczniowego blogowania, ale już jestem i mam dziś dla Was scrapa! 

Oprawiłam jedno ze zdjęć z nadmorskich wojaży i dodałam do tego prawdziwe muszelki znalezione na brzegu - słowo daję, nie widziałam jeszcze takich ilości muszli, jak w Trójmieście 💗 

Współpraca z tym kolorem nie była tak łatwa, jak przy poprzednich tworach. Owszem, wykorzystałam ten sam papier z fakturą, ale chociażby robienie mu zdjęć nie szło już tak gładko. Z pomocą przyszły jak zawsze naklejki i karty od Family Portraits. 

Koniec końców udało się i tak oto powstała kompletna tetralogia, o której wspominałam ostatnio. Mam zatem scrapowe pory roku 😊

Jesień                                     Zima                                    Wiosna

Szczegóły:








Z papierowych nowości to tyle, do przeczytania niebawem!

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Martushkowo , Blogger