piątek, 10 marca 2017

Jesienne wspomnienia


Witajcie w marcu!

Dawno nie było u mnie scrapów i szczerze mówiąc bardzo się stęskniłam za tą formą.


Ten jest szczególny. Przywołuje nasz świetny spontaniczny spacer sprzed ponad 5 lat!
Cieszę się też, że mogę go Wam pokazać, bo cały post powstał
w dość "spartańskich" warunkach ;)





 Całość oparłam na cudnie brzoskwiniowym papierze o ciekawej strukturze, a ilość papierów ograniczyłam do... dwóch kart z letniego zestawu. Poza tym wykorzystałam tu cudne nowe produkty od Lory Bailory, które możecie dostać w sklepie Family Portraits. Są tu naklejki-tabelki, stemple, a także złoty akcent w postaci delikatnych naklejek.
 

Więcej szczegółów:
  

Od dawna chodził za mną LO's w stylu cleans&simple, z małymi chlapnięciami i wreszcie mogłam taki stworzyć. W ruch poszła ecolina i gotowe!

  
Przy okazji - pamiętacie gwiezdnego scrapa?
W takim razie muszę Wam powiedzieć, że został on zepchnięty na drugie miejsce w kategorii moich ulubionych LO'sów :)

 

Trzymajcie się ciepło i do przeczytania ponownie już niedługo!


 

12 komentarzy:

  1. Fajowy! Świetny dobór kolorów i produktów :D
    Ale, że dalej nie kumam że to selfie. Kto Wam zrobił to zdjęcie z lotu ptaka? W ogóle nie widać ręki robiącej zdjęcie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to selfie z drzewa - aparat powiesiliśmy na gałązce, więc wyszedł nam naturalny kijek do selfie :D

      Usuń
  2. Świetnie to zrobiłaś. Bardzo mi się podoba. Wszystko idealnie dopasowane i z pomysłem. Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ogromnie mi miło, że Ci się podoba! Jak to z porami roku bywa niedługo będzie... zima! :)

      Usuń
  3. Fajny bardzo ten scrap. Podoba mi się jego minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Po szalonym gwiezdnym papierze w poprzednim, teraz potrzebowałam czegoś prostszego.

      Usuń
  4. ooo ekstra, że zrobiłaś LO! bardzo je lubię u Ciebie oglądać :) a ten wyszedł mega!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Miło mi, że się podoba :) A niedługo będzie kolejny, bo zrobiłam dwa hurtem :D

      Usuń
  5. Ach, przecudnie! Tak jesiennie! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Martushkowo , Blogger