piątek, 16 czerwca 2017

Kartka dla 3-latka

 
Długi weekend, to coś czego ostatnio bardzo potrzebowałam! Od razu jest spokojniej i nieco weselej ;)
Wesoła jest również moja niedawno wykonana kartka dla małego Kazia.

Oderwałam się w końcu od błękitów komunijnych i użyłam karty z nowego zestawu od Family Portraits oraz nieco starszego papieru ze Studia Tekturek.
Całości dopełniły urocze samochody, które bardzo przypadły małemu do gustu oraz enamel dotsy, które próbował zdrapać :D

Poweim Wam jeszcze, że do mojego niewielkiego narzędziowego zaplecza dołączyła wycinarka do kółek! Nareszcie mogę wykorzystywać tę figurę w swoich projektach!


A tu już szczegóły:
 
 
  
 
 
Dobrego jeszcze trwającego weekendu! :)
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Martushkowo , Blogger