piątek, 16 czerwca 2017

Kartka dla 3-latka

 
Długi weekend, to coś czego ostatnio bardzo potrzebowałam! Od razu jest spokojniej i nieco weselej ;)
Wesoła jest również moja niedawno wykonana kartka dla małego Kazia.

Oderwałam się w końcu od błękitów komunijnych i użyłam karty z nowego zestawu od Family Portraits oraz nieco starszego papieru ze Studia Tekturek.
Całości dopełniły urocze samochody, które bardzo przypadły małemu do gustu oraz enamel dotsy, które próbował zdrapać :D

Poweim Wam jeszcze, że do mojego niewielkiego narzędziowego zaplecza dołączyła wycinarka do kółek! Nareszcie mogę wykorzystywać tę figurę w swoich projektach!


A tu już szczegóły:
 
 
  
 
 
Dobrego jeszcze trwającego weekendu! :)
 
 


6 komentarzy:

  1. Bardzo fajna kartka, a jej kolory przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Odetchnęłam tworząc coś chłopięcego i jednocześnie niebłękitnego ;)

      Usuń
  2. Robisz przepiękne rzeczy. Co prawda trafiłam do Ciebie dopiero dzisiaj, ale obejrzałam tez Twoje wcześniejsze kartki i są naprawdę przecudne. Robisz je tak dla siebie, czy może gdzieś sprzedajesz? Szczególnie urzekło mnie ślubne pudełeczko z kwiatkami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za miłe słowa! :) Kartki robię głównie najbliższym i sobie, jest to moje hobby.

      Usuń
  3. Oooo, wyszła ekstra! Cudne te kolory! ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Martushkowo , Blogger