niedziela, 13 maja 2018

Komunijnie w beżach


Mało u mnie ostatnio kartek, a szczególnie boxów, więc ten komunijny akurat uzupełni tę pustkę.
Przygotowany dla chłopca, cały w beżach, z wykorzystaniem mojej ulubionej kolekcji Galerii Papieru 'Wiek niewinności'. Uwielbiam ten zestaw, bo pasuje praktycznie na każdą okazję! Dodatkowo postanowiłam wykorzystać dość sporą (ale śliczną) tekturkę od Crafty Moly. Zahaczyłam o ich stoisko na Ogólnopolskim Craft Party w zeszłym roku i wyszłam z kilkoma fajnymi rzeczami (na przykład 
z fortepianem 3D!!!) Zdecydowanie jeszcze będę do nich wracać, bo wybór tekturek mają naprawdę spory.

No, a teraz czas na więcej szczegółów:


Jak na box po długim bezruchu, wyszedł mi taki, jak chciałam.

Do przeczytania następnym razem, kiedy to pokażę Wam kolejne zaległe strony w moim albumie Project Life!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Martushkowo , Blogger